Motto:

Multa ştiinţă îl apropie pe Om de Dumnezeu; puţina ştiinţă îl îndepărtează şi de ştiinţă şi de Dumnezeu. Iar Omul atâta preţuieşte câtă apropiere de Dumnezeu şi-a câştigat în sine... (Nicolae Steinhart)

sâmbătă, 17 iunie 2017

Gânduri despre Sincronicitate

     Despre Sincronicitate cu dragoste!

 Am putea numi sincronicitate convingerea că universul ne ajuta să ne îndreptăm spre calea menirii noastre, prin evenimente semnificative pe care sufletele noastre le percep acut dar le și manifestă. Cea mai mare provocare în ceea ce privește acceptarea sincronicității apare în viața noastră fără a fi nevoie să controlam rezultatul final. Termenul, conceput inițial de Carl Jung, se referă la evenimentele din viața noastră care au sens, dar nu pot fi explicate - concluzia fiind că nu există nicio coincidență.
Pentru a accepta sincronicitatea în viețile noastre, trebuie să facem în primul rând alegerea conștientă de a trăi cât mai real și mai autentic posibil.
Acest lucru nu înseamnă că pierdem capacitatea de a face alegeri conștiente legate de propria noastră viață - ci mai degrabă, dacă facem alegeri pentru binele nostru și al universului, atunci sufletele noastre vor fi răsplătite prin semne care sugereză că suntem pe calea cea dreaptă.
Acum câțiva ani am declarat război stării de fapt, în sensul că am schimbat totul în viața mea. Nu spun că nu a fost dificil, a fost chiar foarte dificil dar nu am fost nicio clipă îngrijorată, eram convinsă că viața mea va fi ceva mai bună. Am crezut profund că aceasta era calea pe care trebuia să fiu. Am lăsat tot, casă, servici, prieteni – oricum avea câțiva doar, îi pot număra pe degete și acum, familie. Simțeam că trebuie să trăiesc și pentru mine și să fac ceea ce trebuia să fac, adică am deschis un cabinet de astrologie.
În prima iarnă a fost mai greu, nu avea gaze îmi fuseseră tăiat pentru neplata facturilor și să mă contextez la rețea, costa vreo câteva miloane iar prin buzunarele mele bătea vântul. Am strâns din dinți și am zis asta e, Dumnezeu și întreg Universul va lucra pentru mine. A doua zi dimineață, apropo de magia Crăciunului, m-a sunat o doamnă să mă anunțe că vine la mine pentru 12 astrograme. Efectiv am trăit starea aceea că l-am prins pe Dumnezeu de un picior. Am fost convinsă că universul va avea grijă de mine - și a făcut-o. Nu a fot prima și nici ultima oară când am trecut prin asemenea situații limită. Dar de fiecare dată am fost convinsp că manifestarea divină a sincronicității în viața mea, va face minuni. Nu doar că am simțit un soi de păce interioară, dar am fost binecuvântată cu soluții care apar exact la momentele în care am nevoie de ele. Asta îmi dă certitudinea că drumul pe care sunt este cel care trebuie. Nu este ușor să ne predăm puterii Universului care se vălătucește peste tot în jurul nostru, mai ales că natura umană nu vrea să renunțe la control. Cu toate acestea, dacă aveam ceva mai multă încredere în noi înșine și în deciziile noastre, Universul ne va fi alături și ne va răsplăti pentru curajul de a fi noi.

Nu cred în coincidențe!

Dacă mă întâlnesc cu cineva pe care nu l-am văzut de ceva vreme, dar dimineață în timp ce îmi beam cafeaua, mi-am amintit de persoana respectivă și la nici jumătate de oră mă întâlnesc cu ea, cred că s-a întâmplat cu un anumit motiv. Omului pe care l-am reîntâlnit fie îi era dor de mine fie trecea printr-un moment în care doar eu eram capabilă să găsesc soluția pentru el. Dacă mă grăbesc să termin un dosar sau o documentare la muncă și cineva apare și îmi cere să fac repede, altceva, nu mă deranjează, ci o iau ca pe un semn că nu trebuie să mă grăbesc.
O, Doamne, de mult am încetat să mai cred în coincidențe! Cred că de fapt, am renunțat la controlul asupra lucrurilor din jurul meu și implicit a Universului - și nu îmi este greu deloc să vă spun cât de fericită mă simt. Sunt convinsă că există în joc, forțe pe care nu le putem vedea, dar sunt situații  dincolo de care o putem face. Cred în destin și în soartă - și un plan final care este separat de orice fel de asociere religioasă pentru simplul motiv că pentru mine Dumnezeu are chipul multiversului. Pentru mine, cea mai mare religie este credința în univers și în puterea acestuia.
Dacă facem alegerea de a trăi cu onestitate și veridicitate - să facem bine doar pentru că trebuie și nu pentru că cineva privește, atunci vom fi în permanență binecuvântați cu daruri care confirmă autenticitatea trăirilor noastre.

Conectarea cu vibrația secvenței numerice 
11 și 11:11.

Ideea de a scrie acest material mi-a venit la apelurile insistente ale unei cunoștințe care era speriat că se uita la ceas la 11:11 sau se trezește din somn la 11. Ori în numerologie, 11 este un număr de maestru care reprezintă intuiția, creativitatea, geniul, rafinamentul și împlinirea. Numărul 1 este, de asemenea, codul numerologic pentru conștiința de sine. Oamenii care se trezesc la orele amintite, de fapt încep să conștientizeze puterea universului vor vedea 11:11 pe ceasuri, chitanțe, plăcuțe de înmatriculare – combinație care aparent apare peste tot. Pentru cei care văd frecvent această secvență numerică, înseamnă că sunt avertizați că în curând vor începe o călătorie spirituală în conștiința superioară.
Un alt aspect al secenței numerice 11:11 este că devine vizibil universul care vrea să ne trimită confirmarea că suntem pe calea cea bună, fie că vorbim despre carieră, fie de evoluția spirituală ca manifestare a Universului.
Sincronicitățile pot fi, de asemenea, oameni, locuri sau evenimente pe care sufletul nostru le atrage în viața noastră pentru a ne ajuta să evoluăm spre o conștiință mai înaltă sau ne transmite că trebuie să punem accentul pe ceva care se petrece în viața noastră dar pe lângă care noi trecem. Cu cât suntem mai conștienți de modul prin care în sufletul nostru se manifestă coincidențe, cu atât crește frecvența personală, care devine mai înaltă și cu atât reacționăm mai repede.
În fiecare zi întâlnim sincronicități semnificative, sunt cele pe care le-am atras - sufletele noastre le creează și apoi ele se joacă în lumea fizică. Este o confirmare a motivului pentru care suntem aici și că acesta este scopul final. Singurul lucru pe care trebuie să-l facem este să credem - în puterea cosmică din jurul nostru și în realitatea în care manifestăm ceea ce dorim în viața noastră. Sincronicitatea este, de asemenea, legată în mare măsură de conexiunea cu sufletele asemenea nouă.
Pentru a manifesta o relație de natura divinului cosmic în viețile noastre, trebuie să ne deschidem inimile universului, să fim dispuși să acceptăm, să fim deschiși la semnele pe care le trimite El sufletelor noastre. Uneori este dificil să separăm dorințele pământene de cele ale sufletului și asta pentru că Ego-ul pune la îndoială totul - el ne aduce toate argumentele care să ne demonstreze că ceva nu va funcționa, pentru a provoca teama și a nu ne lăsa să ne luăm zborul.
Totuși, manifestarea sincronicității în viețile noastre are puterea de a trece peste temerile noastre și de a ne îndemna să continuăm. Credem că suntem pe calea pe care trebuie să fim și, deși nu poate avea sens astăzi, mâine, dacă avem credință că tot ce ne dorim se va manifesta pozitiv în viețile noastre mai târziu atunci așa va fi.
Ego-ul se predă ultimul, iar Sincronicitatea reprezintă tocmai această predare  ca să înceapă călătoria sufletului.

Un comentariu:

  1. Sunt ferm convins de veridicitatea afirmatiilor dumneavoastra... Cu multă stima si respect Adrian.....

    RăspundețiȘtergere